Monday, November 2, 2009

kesian SAM...

ari ni aku balik keje lambat sikit..niat ati nk ajak k.mijan balik awal sbb nk tgk cite baru kat tv..tp borak punya borak..gelak punya gelak ngan rizal,shah n sam x sedar dah pukul 6.30 ptg..ari ni ader peristiwa y amat memalukan dah terjadi...aku dah menjatuhkan kan reputasi sam kat bos lame die.huhu..wat malu jer..kesian sam..tp biarlah kami jer y tau aper y dah berlaku..hehehe..sam,maafkan diriku ini..hehe..(ayat jiwang lah pulak)..tp sam x pernah marah aku pn..haha..syg gak die kat aku..

Ptg td aku mendapat satu soalan dr En.Azman..soalan y x dpt aku nk jwp..huhu..Die tanyer aku..aku ni x pernah nangis ker?????mgkin die tgk aku ni asyik duk gelak jer..haha...jawapannyer...biarlah aku jer y tau..aku pn manusia biase..ader perasaan..hehe

No comments:

Post a Comment