Monday, December 14, 2009

HIJRAH KAN LAH DIRI INI..

Salam...

Dah lame aku x menulis kat blog aku ni...asyik tulis lirik lagu jer..tp itu smue luahan hati aku..dalam aku x sedar..kite akan masuk tahun baru(1 MUHARAM)..ape y aku dah lakukan pada tahun ini????DOSA@PAHALA???hanya DIA saja y tau..Dan hanya DIA saje y boleh tentukan SYURGA@NERAKA untukku...

DEMI TUHAN...aku telah meredhakan aper y telah terjadi pada aku..Tiada dendam tiada benci...suka dan duka hanya DIA y tau..Dan krn DIA aku masih hidup..setiap Doa..setiap Harapan dan Setiap Impian y aku dambakan...tidak mudah untuk aku miliki...Kerana hidup x semudah yang kite janjikan..hanya dgn MUHASABAH diri dpt memperbaiki dan mencari kesilapan sendiri..Aper y aku x tunai kan sebagai seorang MUSLIMAH...aper tanggungjawab aku pd ibubapa y masih aku x tunaikan??hanya kiter saja y tau setelah kite MUHASABAH diri...

Andainya disini hanya mendatangkan kedukaan pada diriku...YA ALLAH...'KAU HIJRAH KAN LAH DIRI INI'.....andai disini sekadar mengguris perasaanku..'KAU TEMPATKANLAH AKU DIMANA ADA KEBAHAGIAAN DUNIA&AKHIRAT'...Andai dia bukan milikku..'KAU JAUHKANLAH PERASAAN INI DARIKU'..Sesungguhnyer..hidup & matiku hanya di tangan MU...

"HIJRAHKAN AKU DENGAN HATI PUTIH
KEMBALI BERPAUT PADA AKAL BUDI
PASRAH BERSUJUD DIBAWAH NAUNGAN
LANGIT KESEDARAN"

No comments:

Post a Comment