Saturday, January 1, 2011

2011....

Salam..

Dalam sedar tak sedar... kita dah pun masuk Tahun 2011...Tahun yang meningkatkan umur kita...hahaha..Tapi apa ada pada umur...yang penting bagaimana keadaan & cara kita semasa hidup...Suka & duka kita akan lalui...Cuma cara dan keadaan yang membezakan...

2010...Banyak kenangan manis &Pahit...Bila dikenang setiap kenangan manis pasti kita akan melupakan setiap kenangan pahit...Pertemuan & Perpisahan...semua akan melalui...Cuma kita jangan terlalu mengikut perasaan...Fikir semula..kenapa ada pertemuan??dan mengapa ada pepisahan??...Kadang2 penyesalan sentiasa ade dalam diri aku...mungkin kerana setiap keikhlasan yang diberi dibalas kepalsuan...kepercayaan dibalas penipuan...tapi aku terima dengan redha kerana inilah takdir aku...dan aku tak kan salahkan orang lain...mungkin ader hikmah setiap aper yang telah berlaku...Setiap yang baik datang dari Allah...dan setiap yang buruk itu..datang dari aku sendiri...

Azam...Setiap hari adalah azam baru bagi aku..azam untuk aku lebih jadi yang terbaik dan tabah menempuh setiap dugaan &kesedihan...dan tahun ini ade 2 pekara yang harus aku tunaikan...InsyaALLAH...(biarlah aku sajer yang tau)hihihi...

25 tahun...hahahahaha..muda lagi kot....wahhhh...Memang dah ramai Tanya...Bila nak menamatkan zaman solo???hahaha..InsyaALLAH...kalau ramai yang mendoakan...aderlah jodoh nanti..,cume sekarang tak terfikir lagi untuk kearah itu...huhuhu..dan aku tumpang gembira pada kawan2 yang dah bertemu jodoh masing2...terutama kawan2 waktu sekolah dulu...walaupun tak semua majlis aku boleh datang...
Oklah...Kepada semua..Selamat tahun baru...2011...Semoga tahun ini adalah tahun yang lebih bermakna bagi kita semua...AMIN..

No comments:

Post a Comment