Friday, July 20, 2012

Salam Ramadan..

Alhamdullillah...Esok akan masuk 1 Ramadan..Bulan yang penuh keberkatan..Bulan yang dinantikan oleh semua umat islam...Syukur Alhamdullillah kerana aku masih diberi kesempatan untuk merasai ramadan kali ini..

Tahun ni aku akan menyambut ramadan dikampung bersama keluarga tercinta selama 3 hari...wahhhh...meriahnyer...tak sabar rasanyer nak balik kampung esok..jumpe anak2 buah aku di sana..insyaallah..malam ni aku dan kawan2 akan menunaikan solat sunat terawih untuk malam pertama di putrajaya...

Sempena dibulan yang mulia ini...aku ingin memohon maaf kepada semua...Semoga Ramadan aku seindah ramadan tahun yang lepas dan aku dapat merasai nikmatnya...Berbagai dugaan yang datang tapi alhamdullillah aku telah diberi kekuatan untuk menempuh semuanya dengan izin ALLAH swt..Sehingga sekarang...aku tidak pernah berdendam dengan sesiapa pun..kerana semua yang terjadi dapat mendewasakan kita menjadi lebih matang..kita semua adalah hanya manusia biasa...Hanya ALLAH swt yang dapat menilai kita...

Semoga kita semua diberi petunjuk jalan yang benar di bulan yang penuh keberkatan ini...AMIN..

No comments:

Post a Comment