Saturday, July 31, 2010

KEHIDUPAN...



Assallammualaikum...
Hari ni aku tinggal sorang2 kat rumah...Banyak pekara yang perlu aku selesaikan hari ni...Hari ini aku banyak berfikir tentang kehidupan..kehidupan hari ini dan kehidupan yang akan datang..semakin hari semakin banyak cabaran yang harus kite tempuh...kadang-kadang kita tak dapat nak lawan perasaan dan hati kita...sampai kita tak tahu yang mana benar & yang mana salah...
Kehidupan kita seperti roda..kadang2 kita diatas...kadang2 kita dibawah..Tapi  itulah kehidupan kita sebagai manusia biasa...sentiasalah bersedia menerima sebarang kemungkinan yang akan datang... Most of our problem come from ourselves..Don't blame others...Your life...your choice..inilah kata2 yang akan aku ingat sampai bila2 untuk Muhasabah diri aku sendiri...Dan dengan kata2 ini lah aku akan cube memperbaiki diri aku sendiri..Hebat sungguh kata2 ini dalam kehidupan aku sekarang...TQ for En Hasfanizam...:D....
Sekarang ni aku banyak habiskan masa aku dengan mengambil gambar(with my Nikon) ciptaan ALLAH swt...walaupun gambar yang aku ambik tak seindah yang aku harapkan seperti hidup tak seindah yang kita impikan...Tapi aku sentiasa akan cube yang terbaik untuk mendapatkan gambar yang terbaik seperti dalam kehidupan kita..sentiasa memperbaiki setiap kesilapan...Inilah kehidupan baru aku bersama NikonD90....Semoga ALLAH swt memberkati setiap ape yang aku lakukan...

No comments:

Post a Comment