Wednesday, December 22, 2010

Dari Penang 17/12/2010-19/12/2010

Salam....Alhamdullillah..ini kali ke2 aku sampai ke penang...kali ni pergi rombongan Bhg. IT untuk perkahwinan Cik Zahida yang diketuai oleh k.suzila....Paling best aku dapat bawak kawan2 aku yang lain..Suhana,kirah & Mashitah...Aku nak bawak suzana tapi die kena pergi anak bos die kawin..hmmm.. tak perlah...

Dalam bas masing2 duduk sorang2..hahaha..sebab tak ramai yang pergi...semua sekali dalam bas hanya 12 orang...oklah tu...Bertolak dari Putrajaya pukul 10.45pm..dan sampai pukul 3am...macam sekejap jer..sebab aku tido jer dalam bas.Aku,k.mizan,Sum,Kirah N Mashitah duduk sebilik...hahaha...oklah tu....

Inilah kenangan aku dan kawan2 aku di penang..Bukan senang nak dapat berjalan sama2...biasa lah masing2 bz dengan kerja....Tapi aku tak lah bz sangat..hahaha...





Kat sana tak banyak sangat kami shopping...Just jalan2 & ambik gambar jer...tapi sempat jugak kami pergi Sua Rasa kat sana...best jugak...time tu kami pergi tak ramai sangat orang...hahaha..Sepanjang kami di sana memang best...memang gelak jer sepanjang kat sana..makan kat kenduri Cik zahida pun best...ramai orang datang...( semua hidung mancung2)..huhuhu...

Hmmmm...sampai disini jer yang boleh aku tulis sebagai kenangan aku dan kawan2... :D

No comments:

Post a Comment