Wednesday, January 25, 2012

CUTI2....

                                           Gambar seterusnya di akaun Flickr...


Pagi tadi macam malas jer nak pergi kerja…Rasa nak sambung cuti jer..huhuhu…tapi tak boleh sebab aku sayang kat cuti2 aku…

Cuti CNY baru2 ni aku tak balik kampung sebab semua keluarga aku berkumpul kat rumah akak aku kat Setia Alam…Senang sikit nak berjalan..Hari ahad abang aku baru sampai so aktiviti bermula dengan makan malam kat De’Selat Ikan Bakar Pelabuhan Kelang..Niat hati nak makan kat Jeram..Tapi dah penuh..Pilihan ke-2 kat Muara Kelang…Pun dah penuh…hahhaha..tu lah ..Lambat sangat Booking.. De’Selat Ikan Bakar Pelabuhan Kelang pun ok jugak…Paling Best Ikan Siakap masak Stim..Udang bakar  dengan Ketam pun sedap jugak diorang cakap..aku tak tau sebab aku tak makan udang ngan ketam…huhuhu..Alhamdullillah…memang kenyang sangat2…

Esok pagi pulak kami pergi Wet world Shah Alam…Fuhhhh….ramai giler orang tengah beratur beli tiket nak masuk…Tapi nasib baik aku jumpe k.za tengah beratur kat situ…aku mintak tolong k.za jer yang tolong belikan tiket…huhuhu..lega…kalau tak malam baru boleh mandi kat situ agaknyer…hahahha…Tapi yang kelakarnyer waktu tengah mandi2 kat situ..akak aku indah boleh lemas…sampai ada orang lain yang tolong selamat kan shirah..Apa pun tak boleh….hahahhaha…

Malam pulak pergi I City…Tapi pergi 2 kereta jer…sajer nak jalan2…sebab nak bawak haiqal..Ramai jugak orang kat situ…Mungkin orang KL ni tak balik kampung kot macam aku…hahahaha…Tempat pertama yang kami masuk kat Snowalk…Tapi tak lama…sebab akak ipar ngan budak2 dah tak tahan sejuk….hahahha…belum pergi kat tempat salji betul2 lagi…huhuhuhu

Esoknyer kami semua rehat kat rumah jer….sebab semua kena balik…hahahha…aku pun dah lemau hari ni…mgkin banyak sangat air masuk dalam telinge aku kot..hahahhaha

No comments:

Post a Comment