Thursday, January 5, 2012

WhatsApp!!!


Wahhhh….gelak sorang2 aku bila dapat main benda ni…hahahha…Lagi best dari BBM dengan YM sebab icon kartun die lagi comel…Mula2 aku malas nak buat benda ni sebab dah ada bbm dengan ym..kadang2 on chat kat Fb…itu pun aku dah tak terlayan..sampai aku dah buat tak tau jer…hihihi..sorry..Ni pun member2 suruh buat jugak..sampai lah si Shafarina suruh jugak buat hanya untuk die sebab die tak pakai bb…aku pun suruh lah Takashi buatkan..Wahhhh…memang best lah…sampai aku gelak sorang2 macam tengok maharaja lawak mega final pulak…sweet sangat icon kartun die…

Tapi macam biasalah..aku ni..mula2 jer jakun sikit..lama2 tak layan jugak aku..hahahaha…Tapi bila aku tengok icon kartun Whatsapp tu..memang gelak sorang2 lah aku…huhuhu…So sweet..

No comments:

Post a Comment