Saturday, October 12, 2013

Di sini

Assallammualaikum... Dan selamat petang..
Huhuhu...ari ni adalah ari yang aku tunggu setiap minggu..ari sabtu n ari ahad..dah 2 minggu aku bekerja dan minggu ni aku hanya menghabiskan hujung minggu aku hanya dirumah...tido..makan..tido..makan dan tido dan tido....hahaha..nikmatnyerrr..tiada kedengaran suara yang sentiasa mencari salah aku dan unit aku di office..tiada suara yang sentiasa menjatuhkan maruah kami..tiada dan tiada lagi airmata yang akan jatuh..tapi hanya untuk hari ini dan esok...

Sampai bila?hanya ALLAH swt maha mengetahui..kadang2 hati aku tak kuat dan akan memberontak untuk mempertahankan hak..😔😂..dan aku tak tau apa akan jadi pada nasib aku dan unit Media di opiz tu nanti..bila kuasa di tangan manusia yang salah..dan sentiasa akan ada menjadi mangsa di tangan dia ..mungkin aku??mungkin mereka??dan mungkin mereka yang tidak bersalah..hmmm..😌..
Semoga ALLAH swt melindungi aku dan mereka..

No comments:

Post a Comment