Monday, October 19, 2009

Dari Kelantan..


*Gambar di sumbang oleh-Pschonur-*

Alhamdullillah….selamat jugak aku sampai rumah dalam kul 1.30 pg semalam…penat x terkate tp aku seronok sepanjang perjalanan..byk kenangan manis dan ade satu kenangan y x kn aku lupakan sepanjang hidup aku..hehehe..tp biarlah aku,kira,k.shidah,rizal n shah sajer y tau..hahaha.(Rahsia dlm hidup aku skrg)…biar pecah di perut jgn pecah di mulut…huhu

Dalam bas aku duk ngn kira..tp sepanjang perjalanan aku tido jer..hahaha..Tp wktu nk balik aku berpindah ke tempat duduk depan sebab air aircon bocor kat tempat aku…abis basah baju aku..

Terima kasih pada keluarga khairudin krn telah menyambut kedatangan kami dgn baik..dpt jgk aku tgk khairudin berpakaian pegantin..hehehe..semoga berbahagia hingga akhir hayat..lepas ni giliran saper pulak..adakah Shahizal???hehehe

Aku x shoping ape2 pn kat kelantan n terengganu..duit aku skrg dah negative…huhu..bulan ni aku byk gune duit..so kene berjimat sikit..gaji lambat lagi..Aku tumpang gmbira tgk budak2 rumah aku shoping(k.mizan,k.aina,Cella n Suzanna)..sampai x cukup tgn diorg nk pegang..hahaha..ape y pnting,diorg pn happy sepanjang berada di Kelantan n Terengganu..Tahniah wat Sam n K.Shidah krn mnjadikan rombongan kali ni sgt best...walaupn aku x cukup duit..mkn megi lah aku bln ni..aku ader berkenan kat satu baju batik kat kelantan tp telan air liur jer..tgk sam jer beli baju batik..sedihnyer..

Waktu kat Pasar siti khadijah..aku n kira hmpir2 sesat..aku dah terpisah ngan budak2 rmh aku..call sam die x angkat pulak..nasib baik lah call rizal dapat..rizal pn ambik aku kat mane aku dh tersesat n trus g minum..tq rizal..tp disebabkan aku kelaparan,aku oder lah bihun kungfu..hahaha..

Ape2 pn rombongan y diketuai sam n k.shidah kali ni mmg best..x terasa sgt penat..sam n k.shidah mmg best..diorg pn dh byk tolong aku sepanjang perjalanan..lpas ni leh lah wat rombongan lagi.

Byk2 tempat y aku g..hati aku amat tertarik di Masjid Kristal..sampai jgk aku kat sini..Alhamdullillah

Ramai y tegur badan aku makin berisi lepas balik dr kelantan n terengganu..aku dah gemukkk..hahahaha..tp nk wat macam maner..tu semua rezeki dr ALLAH…aku ttp bersyukur…tgh2 duit xder ni,aku masih leh lg mendapat rezeki dr NYA..

2 comments:

  1. thanks kepada semua yg ikut rombongan..korang mmg sporting! harap dapat lagi join trip yg mcm nie!

    ReplyDelete