Friday, October 23, 2009

Sufi...


Sufi selangkah tirai kasihmu ku buka
Engkau serahkan cinta hingga dirimu tiada
Kasih sufi kau rela pilih derita di dunia
Biar rebah di hina kau tak berubah

Kau menguasai selautan
Yang tersembunyi di genggaman
Nafi dan isbat kau sandingkan
Sebagai tali pegangan
Ada di dalam kenikmatan


Engkau dan dia pasti tidak akan terpisah
Andai tertutup tirai sufi
Yang terang tidak nampak terang
Inilah siksa menyakitkan sepanjang jalan

Inginku tempuh titianmu
Dari kekasih ke kekasih
Pengabdianku bersamamu kasih
Biar rebah di hina kau tak berubah


-Lagu ni memberi seribu makna pada aku...ade kekuatan pada lagu ni..lagu ni aku pernah tujukan pada seseorang...hehe..tibe2 jer aku teringat kat die...die y byk bg semangat di awal perkenalan tp die dh semakin jauh...hahaha..awat aku tibe2 sentimental sgt malam ni...hehehe...x per lah..aku pn manusia biasa...kadang2 kite happy sgt..time kite happy smua org tau...kadang2 kite sedih..tp time kite bersedih hanya tuhan y tau..tp smua tu dah jadi lumrah dalam kehidupan...hidup x seindah y kite harapkan....aper2 pn aku ttp mghargai setiap kebahagiaan yang aku miliki skrg..terutama pada keluarga aku tercinta..hanya mereka sentiasa bersama aku..dan ank2 buah aku...rindu sgt kat diorang...mereka lah penawar bg aku...kpd kwn2 ku..tq krn sentiasa memahami...sudi menjadi kawan y sgt baik n sentiasa wat aku gelak sampai leh mghilangkan rase kesedihan y ade di depan mata...hahaha..-





No comments:

Post a Comment