Saturday, October 24, 2009

Rumah Ku...

Bestnyer cuti...dpt jgk aku tido puas2..hr ni aku x g mner2..Duk rmh jer sbb nk mengemas bilik n rumah aku ni..K.aina koje ari ni..rajin die p keje wlupn x dpt claim...huhu..K.mizan pg2 dah balik kmpung..Die tu sokmo balik kmpung..mentang2lah kmpung dokat jer..Cik Su baru jer kuar..khabornyer nk p puchong..sat lg Cik Cella lak kuar...tgh bersiap-siap.Duk Pikir nk pakai baju aper...last2 tggallah aku sorg2 kat rmh ni...sat lg Sahabat sejati aku Cik Kira nk mai..tp x tau sampai biler kat rmh aku ni..

Ari ni air rmh aku kotor sbb depa tgh cuci tangki...lambat lah aku mandi..baru jer nk basuh baju..
Baru2 ni kecoh pasal Flet hijau tmpat aku tggal ni tempat maksiat..Siap masuk paper Metro lg..dasyat sungguh..Sodih bebenor aku dgr..Org pn duk mengata pasal flet hijau ni...x baik mengata mcm ni..X semua org same..tp nk wat mcm mner..mulut org mne leh tutup..Rumah ni lah tempat aku duk mase mula2 dtg koje kat putrajaya ni..Dah 3 tahun aku duk sini..Alhamdullillah..sampai skrg xder lagi pkr buruk y jadi pada aku dan budak2 rumah aku ni..Dulu aku duk ngan akak aku.tp die dh pindah duk Presint 11..aper y penting bergantung pd niat dan hati masing2..aku sentiasa ingat pesanan bonda tercinta aku..Jge diri baik2..solat jgn tggal...Semoga Allah sentiasa melindungi aku dr pkr2 y buruk...

2 comments:

  1. sama la kita, tidur di hari minggu ialah perkara yg paling best dalam seminggu..huhuhu!!

    ReplyDelete
  2. huhu..mggu ni baru dpt rehat puas2..sblum ni penuh ngn aktiviti..mggu ni pn dh terlebih mkn...hahaha

    ReplyDelete