Friday, December 16, 2011

DIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Macam mana ni...semakin hari semakin selera aku makan...Badan pun dah semakin membesar dengan sihat..sekarang ni dah kena pakai baju yang besar2..hihihi...Senang hati kot....

Nasib baik lah balik kampung sebulan sekali..kalau tak ..memang asyik duk makan jer aku ni..Balik rumah akak aku kat setia alam pun sama...time tido jer tak makan..Biasalah masakan mak...Kadang2 tu sampai tak cukup...hihihi..

Kalau kat rumah aku ni pulak...lagi lah..pagi petang siang malam makan...lepas makan tido..semakin cepatlah badan aku ni mengembang...2 x 5 lah aku dengan suzana..k.mizan n noriah relax jer..hari2 ada azam nak diet tapi selalu tak kesampaian...asyik nak makan jer hati aku ni..

Minggu depan aku kena diet jugak..kena jugak!!!Kena tahan sikit tengok makanan...aku boleh!!Malaysia Boleh!!!

~BERSYUKUR DENGAN SETIAP REZEKI DARI ALLAH SWT....TERIMA KASIH ALLAH SWT.. ~

No comments:

Post a Comment