Tuesday, December 27, 2011

Demam BUAH!!!!










Huhuhuhu….Memang bestlah…nasib baik tak demam sebab makan durian kat kampung…

Minggu ni kampung aku musim buah..ada durian,manggis,langsat & rambutan…Alhamdullillah..semuanya menjadi…Nasib baik minggu ni akak aku hantar balik putrajaya..dapat lah jugak aku bawak bekalan buah sikit untuk budak2 rumah aku…sampai padat bonet kereta akak aku…kalau lah ada lori…memang aku angkut semua buah2 kat rumah aku tu bawak balik…sambung makan kat putrajaya pulak…buah durian aku dapat tapau sikit jer untuk k.mizan dengan noriah…

Buat sahabat aku Cik Suzana yang kini berada di Terengganu…saya tak dapat nak simpan kan buah manggis untuk awak sebab takut busuk buah tu nanti…yerlah..orang tu kan cuti sampai tahun depan..huhuhu.. J

~Thank You ALLAH swt~

No comments:

Post a Comment