Monday, December 12, 2011

Ombak Rindu...


Haaaaaaaaa...akhirnyer aku dapat jugak tengok citer ni pada hari ke-10...Bukan senang nak dapat kan tiket citer ni...kerana nak sangat tengok citer ni..aku terpaksa daftar kat online semata mata nak beli tiket...salah satu kenapa aku nak sangat tengok citer ni..pertama,aku dah baca novel die..Memang tersentaplah bila baca novel ni..kadang2 boleh buat aku senyum sorang2..hihihi..Yang Ke-2..sebab terlalu banyak komen orang yang tengok citer ni kata best n boleh buat sampai menangis...paling hebat sekali bila Mat rempit boleh menangis tengok citer ni...hahahaha...macam2...

Tapi bila aku sendiri yang pergi tengok citer ni....haaaaaaaaaaaaaa.....Biasa jer..Tak hebat mana pun...Jauh beza dengan novel...Orang sebelah aku teresak esak menangis..aku macam pelik...kat mana citer ni sedih....Keluar wayang pun aku tengok ramai yang menangis...huhuhu

Aku,suhana N suzana rasa tak der apa2 pun..cool jer...paling kelakar orang sebelah suzana..pakwe nyer siap tolong kesat kan airmata awek nyer...Tapi pendapat masing2 & hati masing2...orang cakap aku ni hati kering..hahaha..dari 5 bintang aku bagi 3 bintang...Sebab aku suka pada watak Mila (Lisa Surihani)..Citer tu best bila watak dia ada jer...Lagu citer ni pon best jugak...

Kenapa aku suka watak Mila???Mila seorang yang berani dan kuat...Aku simpati pada mila dalam citer ni bukan Izzah...Mila yang banyak tertipu..Dan akhirnya Mila yang sanggup berkorban..Ramai perempuan nak suami macam hariz...tapi aku lebih suka pada Mail...kenapa??tengok lah sendiri cerita ni..huhuhu..Ada 2 ayat yang mila cakap aku suka dalam citer ni...Pertama..S**L...Perkataan ni mila cakap pada hariz...dan aku rasa macam puas hati bila mila cakap macam tu kat hariz...Kedua..'Untuk mencari kebahagiaan aku sendiri..aku akan sedaya upaya akan melupakan kau..'....ayat ni pun mila yang cakap pada hariz...hmmm...

Setakat ni jer yang boleh aku kongsikan dalam citer ni...Citer ni pun tengah panas lagi kat wayang...Penuh memanjang...Selamat Menonton...

No comments:

Post a Comment