Tuesday, August 2, 2011

RAMADHAN 2011...

Alhamdullillah...hari ni dah masuk 2 ramadhan..Dan hari ni aku baru berkesempatan dapat mengucapkan selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al Mubarak kepada semua Muslimin & Muslimat...Terutama kepada kedua ibubapa & Keluarga aku...

Tahun ni aku menyambut ramadhan kali 5 di putrajaya...huhuhu...cume beberapa kali jer dapat berpuasa bersama keluarga..1 ramadhan tahun ni aku amat down..aku tak dapat menghayati 1 ramadhan dengan ketenangan...Mungkin ini hanya ujian kecil untuk aku...Tapi selepas menunaikan solat terawih..aku dah dapat ketenangan semula dihati...Alhamdullillah...

Dan aku berdoa agar aku dapat meneruskan bulan ramadhan ini dengan kesihatan yang baik dan diberikan kekuatan metal dan fizikal agar dapat aku berpuasa & solat terawih dan menghayati Bulan Ramadhan dengan penuh kesabaran dan dapat mendekatkan diri aku yang lemah ini dengan ALLAH swt...AMIN...

No comments:

Post a Comment