Monday, May 30, 2011

Birthday Aaron Zulfaqar @ Ice Room Kota Damansara..


Happy Birthday my dear Aaron Zulfaqar!!!...Dah besar aaron..Cepat jer masa berlalu…Mak Teh pun dah makin tue…huhuhu..
Tahun ni akak aku sambut birthday aaron kat Ice Room kota Damansara…Itupun last2 minit akak aku buat..Jemputan pun tak ramai…Tapi semua family aku ada..sorang jer yang tak dapat datang..akak aku yang kat putrajaya jer..Die kena keja..kesian..hihihi…Tapi aku dah tapau banyak makanan untuk die semalam..siap hantar terus kat rumah die…hahaha…
Sebenarnyer akak aku suruh ajak kawan2 aku sekali..hmmm…tapi semua yang ajak..semua ada hal…biasalah hari minggu…banyak kenduri2 and dating2 ..Wahhh…Budak2 rumah aku pun semua tak der..Noriah macam biasalah..kena kerja…K.mizan N Sue Keluar…Dating kot…hahahha…kawan2 yang lain pulak ader hal masing2…
Hmmm…aku sorang2 jer dari putrajaya…takut jugak..sekarang ni kan macam2 kes ada…Tapi Alhamdullillah..aku selamat jugak sampai…Dan majlis pun berjalan dengan lancar…AMIN..

P/S : Semoga Aaron Zulfaqar menjadi anak yang Solleh.. :D

No comments:

Post a Comment