Tuesday, May 31, 2011

KETAM..







Ketam masak Sup…Wahhhhh…inilah kali pertama aku makan ketam..Noriah yang masak…ingatkan nak makan kuah jer tapi aku telah dipaksa oleh Cik Sue untuk makan…sebab Cik Sue yang tolong kupaskan untuk aku…TERBAIKKK..haahaha…K.Mizan N Noriah dah siap makan…aku makan lambat sikit sebab nak solat insyak dulu..kalau aku makan dulu..memang lambatlah nak solat nanti..sebab dah kenyang…hahaha
Mula2 takut nak makan..sebab aku tak pernah makan ketam…lepas Cik Sue kupaskan untuk aku N keluarkan isi2 ketam tu…aku pun makan slow2…hmmm…sedap jugak..rasa macam ikan pun ada…hahahaha…Sampai 2 ekor Cik Sue tolong kupaskan untuk aku…hihihi…

Lepas 10 minit…tekak aku dah rasa gatal2…Habis satu botol besar air sejuk aku minum…tapi tak hilang jugak gatal tu…aku minum pulak air kotak coklat…hmmm..lepas 10 minit..barulah ok ..hihihi… (Nasib baik tak masuk hospital)..Kerana Ketam…

No comments:

Post a Comment