Wednesday, May 18, 2011

Hatiku diBagan Lalang.. :(


Salam...hmmm...sedapnyer ikan siakap masak stim ni...hihihi...ni gambar waktu aku makan pertama kali kat Bagan Lalang...Kali kedua aku pergi..aku tak ambik gambar sangat..sebab nak makan jer.. :D..Aku memang suka pergi kat sini...tak tau lah kenapa...kalau aku ada kereta..memang hari2 aku datang sini..sebab nak makan ikan siakap masak stim jer (itu pun kalau duit ada)...hahahaha...

Kalau ikut hati dan perancangan aku ..hari ni aku nak pergi Bagan Lalang..Memang nak sangat..Dah lama aku rancang & kumpul duit...Tapi tak der rezeki untuk aku...kita hanya mampu merancang..ALLAH swt yang menentukan..mungkin lain kali...InsyaALLAH..:D

Rindu hatiku yang terpendam...

Kasihku..Pantaikan berubah..
Ku harap awan masih cerah..
Ku anyam rindu yang mencengkam ..
Ku pintal kasih ke dalam jiwa..

Ku susun perjalanan panjang..
Menuju hingga perhentian..
Doaku hasrat cinta kita..
Tak kan berdebu di tiup angin...

No comments:

Post a Comment