Monday, May 9, 2011

Mothers Day at KL Tower.








Selamat Hari Ibu Sedunia!!!!Terutama pada ibu ku....Hanya ALLAH swt saje yang dapat membalas segala pengorbanan yang tak terhingga pada mereka sebagai ibu pada kami semua...

Kalau nak citer pengorbanan ibu ni,memang tak tercerita...sebab pengorbanan mereka tiada penghujungnya...sebagai anak aku hanya mampu berdoa untuk ibu..dan aku tau mak  aku pun tidak pernah meminta balasan aper2 pun..


Tahun ni akak aku yang sulung nak sambut hari ibu kat KL tower...tapi tak semua adik beradik aku yang dapat datang..kami ni memang susah untuk berkumpul satu keluarga..masing2 bz...aku jer tak bz..kadang2 buat2 bz jer..hihihi...

Ni lah kali pertama aku pergi KL tower..memang tak pernah pergi pun sebelum ni...sampai jer kat restoren KL tower tu..aku pening kepala...aku ingatkan kepala aku yang sakit..rupa2nyer restoren tu berpusing...nak pitam aku dibuatnyer...tambah pulak dengan gayat..memang aku tak pandang kat bawah bila dah sampai kat atas tu..makanan biasa jer...boleh lah...huhuhu...

Paling menarik bagi aku semalam..semua pakai baju merah...TERBAIKKK...menjadi jugak rancangan aku...hihihi... :D

No comments:

Post a Comment